Analityka internetowa   To proces który polega na gruntownym analizowaniu wszelkich informacji dotyczących Twojej działalności w internecie. Dzięki analityce możesz zyskać dokładny obraz użytkowników korzystających z Twojej witryny internetowej, określić najefektywniejsze działania, oraz wyznaczyć kierunki zmian, które umożliwią szybkie osiągnięcie celów biznesowych.
12 stycznia 2019
Poprzednie artykuły prezentowały bezsprzeczne zalety wykorzystywania analityki internetowej oraz przykłady popularnych platform, które umożliwiają jej wdrożenie. No dobra, skoro decyzja o wdrożeniu analityki internetowej zapadła i poprawnie skonfigurowano podstawowe narzędzia wspomagające analizowanie informacji. Uważam, że najwyższy czas by przejść do kolejnego ważnego tematu - wskaźników analitycznych, dzisiaj weźmiemy na warsztat współczynnik konwersji. Jest to jeden z najistotniejszych weryfikatorów, który należy
08 października 2018
W poprzednim artykule prezentowaliśmy zalety analityki internetowej na przykładzie powszechnie wykorzystywanego narzędzia jakim jest Google Analytics. Pomimo że platforma analityczna od Google daje swoim użytkownikom wiele możliwości i ma duży, bo ponad 80 % udział w rynku, pamiętaj, że nie jest to jedyne narzędzie, które umożliwia wdrożenie analityki internetowej w Twojej firmie. W związku z rosnącą świadomością na temat rozwijania
21 marca 2018
Jeśli prowadzisz firmową stronę internetową, sprzedajesz swoje produkty za pośrednictwem sklepu internetowego czy prowadzisz bloga, warto pomyśleć o wdrożeniu analityki internetowej. Dlaczego ? Dzięki informacjom które są w zasięgu Twojej ręki, jesteś w stanie ocenić skuteczność dotychczasowych działań. Zrozumiesz potrzeby swoich odbiorców. Świadomie wyznaczysz kierunek dalszego rozwoju. Analityka internetowa sprawi, że przestaniesz dryfować na oceanie internetu, odzyskasz władzę nad sterami

Do niedawna większość firm podejmowała trudne decyzje zdając się jedynie na intuicje. Analityką zajmowała się wąska grupa podmiotów a na ich usługi mogły sobie pozwolić przedsiębiorstwa ze sporym zapasem gotówki. Dzisiaj, dzięki internetowym narzędziom analitycznym, oraz migracji sporej części naszej działalności do świata wirtualnego, każdy z nas może podejmować decyzje w oparciu o konkretne dane. Sam Google udostępnia darmowe w większości przypadków narzędzie, które po implementacji krótkiego kodu da Ci całą masę informacji. Prawdziwym skarbem jest jednak wiedza, która umożliwia Ci wyciąganie wniosków z tych tabel, a wyczytać można z nich niemal wszystko. Jeśli czujesz w swojej firmie drzemiący i niewykorzystany potencjał zachęcam Cię do zgłębiania zagadnienia analityki internetowej.

Analityka Internetowa

• Polityka prywatności •

analityka internetowa optymalizacja konwersja

Copyright © 2018 sup4u.pl • Wszystkie prawa zastrzeżone •

.

.

Agencja Interaktywna analityka internetowa która pozwoli Ci wypozycjonować Twoją stronę internetową

Agencja interaktywna

.

.