25 stycznia 2019
Zacznę od wyjaśnienia czym jest CMS, otóż CMS (content management system) to system zarządzania treścią, który umożliwia stworzenie i rozwijanie serwisu internetowego. To znaczy, że możesz zaprojektować i wykonać witrynę internetową bez znajomości programowania. Systemy zarządzania treścią są popularne również wśród osób zawodowo zajmujących się projektowaniem stron internetowych. Stworzenie dedykowanego serwisu internetowego od podstaw jest czasochłonne, wymaga znajomości kilku języków programowania, dodatkowo utrzymanie oraz rozwijanie takiego serwisu jest stosunkowo drogie. Po dedykowane rozwiązania zazwyczaj sięgają duże przedsiębiorstwa, które potrzebują specjalnie
12 stycznia 2019
Poprzednie artykuły prezentowały bezsprzeczne zalety wykorzystywania analityki internetowej oraz przykłady popularnych platform, które umożliwiają jej wdrożenie. No dobra, skoro decyzja o wdrożeniu analityki internetowej zapadła i poprawnie skonfigurowano podstawowe narzędzia wspomagające analizowanie informacji. Uważam, że najwyższy czas by przejść do kolejnego ważnego tematu - wskaźników analitycznych, dzisiaj weźmiemy na warsztat współczynnik konwersji. Jest to jeden z najistotniejszych weryfikatorów, który należy stale monitorować oraz pracować nad jego poprawą. Zacznijmy od początku. Czym w ogóle jest współczynnik konwersji? Strony internetowe projektujemy i
29 grudnia 2018
Myślę, że dzisiaj nie trzeba już nikogo przekonywać o tym, że w mediach społecznościowych drzemie ogromny potencjał reklamowy. Dzięki nim masz możliwość błyskawicznie docierać z przekazem do setek odbiorców w dowolnie wybranym miejscu na Ziemi. Więcej na ten temat znajdziesz w naszym poprzednim artykule „Dlaczego warto promować firmę w mediach społecznościowych?” Warto poznać narzędzia, które usprawnią działania promocyjne w social media. Liczba wspomnianych narzędzi, podobnie jak liczba samych portali społecznościowych, stale rośnie, dlatego nie sposób zaprezentować wszystkich rozwiązań z których
11 grudnia 2018
Na początku zacznę może od tego, czym właściwie jest turkusowa organizacja. Termin ten po raz pierwszy pojawił się w przełomowej książce Frederica Laloux „Pracować inaczej”. Francuski naukowiec uporządkował modele zarządzania od najbardziej autorytarnych do najbardziej demokratycznych, przypisując im barwy. Poniżej załączam grafikę, która ułatwi Ci zrozumienie koncepcji. Podstawowymi filarami turkusowego modelu zarządzania są samoorganizacja, pełnia i cel ewolucyjny. Hasła te brzmią dość abstrakcyjnie, dlatego przyjrzyjmy się im kolejno. Samoorganizacja, czyli zaangażowanie wszystkich członków zespołu w rozwój przedsiębiorstwa. Nikt nie ogranicza
19 listopada 2018
Każdy internauta poszukiwanie informacji zaczyna od wpisania zapytania w okno wyszukiwarki. Na podstawie wpisanych fraz otrzymuje listę odpowiedzi, które według algorytmów wyszukiwania najlepiej pasują do zapytania. Krótko mówić wyszukiwarka stara się jak najlepiej spełnić swoją funkcję, czyli ułatwić użytkownikowi dotarcie do interesujących go informacji. Dlatego projektując witrynę internetową czy przygotowując kampanie reklamową AdWords, zacznij od gruntownej analizy słów kluczowych, bo to dzięki nim Twój odbiorca odnajdzie Cię w sieci. Jeśli zaniedbasz ten etap, narazisz się na poniesienie niepotrzebnych kosztów lub
05 listopada 2018
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się krajów Europy. Nasze miasta odradzają się po tragicznych wydarzeniach minionego stulecia. Migruje do nich coraz większy procent społeczeństwa. Dodatkowo dzięki członkostwu w Unii Europejskiej rozwój ten znacząco przyśpieszył i dziś już nie tylko gonimy zachód, ale wspólnie z innymi państwami wyznaczamy wzorce. Inwestorzy z całego świata coraz chętniej lokują swoje środki w polskim potencjale. Miasta stają się coraz bardziej przyjazne mieszkańcom i oferują ogromne możliwości, a wszystko to za sprawą stale rozwijającej się
22 października 2018
Na początek w kilku słowach o tym, czym właściwie landing page jest. Strona lądowania, bo taką terminologią również określa się proste strony docelowe, są tworzone po to, by realizować jeden ściśle określony cel. Użytkownik trafia na landing page między innymi na skutek kliknięcia w link sponsorowany czy baner reklamowy. Strona powinna stanowić rozszerzenie reklamy, dzięki której Internauta się na niej znalazł. By ułatwić Ci zrozumienie posłużę się konkretnym przykładem. Załóżmy, że zależy Ci na pozyskaniu lojalnych odbiorców, tworzonego przez Ciebie
08 października 2018
W poprzednim artykule prezentowaliśmy zalety analityki internetowej na przykładzie powszechnie wykorzystywanego narzędzia jakim jest Google Analytics. Pomimo że platforma analityczna od Google daje swoim użytkownikom wiele możliwości i ma duży, bo ponad 80 % udział w rynku, pamiętaj, że nie jest to jedyne narzędzie, które umożliwia wdrożenie analityki internetowej w Twojej firmie. W związku z rosnącą świadomością na temat rozwijania biznesu w oparciu o dane liczbowe, użytecznych platform i ich zwolenników przybywa z roku na rok. Dobrym przykładem praktycznego narzędzia
28 sierpnia 2018
W okresie, kiedy Facebook zdobywał rynek, miał tyle samo entuzjastów co sceptyków. Zdania były podzielone, ponieważ jedni upatrywali w nim ogromy potencjał, inni natomiast twierdzili, że jest to jedynie „zabawka” dla dzieciaków, której okres przydatności szybko się skończy i odejdzie w zapomnienie, podobnie jak pozostałe relikty minionych dekad. Dzisiaj wiemy, że sceptycy się mylili a social media stały się integralną części społeczeństwa. Wiele osób stara się powtórzyć wielki sukces Marka Zuckerberg’a, na skutek czego kolejne portale społecznościowe „rosną” jak grzyby
14 sierpnia 2018
Na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat spora cześć naszego życia przeniosła się do świata wirtualnego, zmienił się sposób w jaki się uczymy, w jaki spędzamy wolny czas, czy dokonujemy transakcji. W większości przypadków chętnie korzystamy z tych rozwiązań, bo są szybsze, tańsze i dają większe możliwości. A jak sprawy się mają, jeśli chodzi o reklamę w Internecie? Dzieł ten jest poświęcony reklamie AdWords, dlatego w tym miejscu spojrzymy na zagadnienie przez pryzmat systemu reklamy w wyszukiwarkach, który został opracowany przez giganta
21 lipca 2018
Obecnie najcenniejszym zasobem każdego świadomego przedsiębiorstwa są pracownicy. Za sprawą dobrze wykwalifikowanej i zmotywowanej kadry, nawet niewielkie firmy, są w stanie zagrozić pozycji lidera, potężnym korporacjom o ugruntowanej pozycji. Najlepszym przykładem, jest chyba kampania Nokii, w której Finowie zadrwili z nowego konkurenta, który próbował wypromować swoje urządzenia.  Po kilku latach, Steve Jobs i jego ekscentryczny zespół, rzucili na kolana nie tylko Nokię, ale całą konkurencję w branży telefonów komórkowych, tworząc nową jakość - smartphon’y. Dzisiaj większość z nas, nie wyobraża
02 lipca 2018
Jeśli promujesz w sieci swoje produkty lub usługi zapewne przekonałeś się, że coraz trudniej jest poszerzać grono, odbiorców Twoich materiałów promocyjnych. Dzieję się tak dlatego że każdego dnia ilość treści w sieci rośnie lawinowo i każdy z nas powoli zaczyna się gubić w natłoku informacji. Dlatego szalenie istotne jest by treści opracowywane przez Ciebie posiadały „funkcję” przykuwania uwagi Twoich przyszłych klientów. Jednym z kluczowych trendów który ułatwi Ci zadanie jest video marketing. Dlaczego ?? Treści wideo w większym stopniu angażują
04 czerwca 2018
Żyjemy w czasach, w których ciężko wyobrazić sobie funkcjonowanie bez internetu. Odcięcie od globalnej sieci, dla niektórych stanowi koszmar na równi dotkliwy co klęski żywiołowe. To dlatego że internet z dnia na dzień wprowadza coraz więcej udogodnień w naszym życiu. Większość spraw jesteśmy w stanie załatwić za jego pośrednictwem. Dzisiaj proces podejmowania decyzji na dowolny temat, czy to wyboru drogi kształcenia, czy chociażby wyboru prezentu urodzinowego dla najbliższej osoby, rozpoczynamy od otwarcia przeglądarki internetowej. Dlatego jeśli promujesz swoją firmę lub
02 czerwca 2018
Strony internetowe tworzone są dla użytkowników. Jest to najważniejsza zasada o której należy pamiętać przy ich projektowaniu. Każdemu zależy by jego witryna internetowa była wyjątkowa, dlatego warto zadbać o jak najwyższy poziom satysfakcji użytkownika, korzystającego z serwisu. W sieci funkcjonują miliony stron internetowych. Spełniają różne funkcje i są kierowane do odmiennych grup docelowych. Ogromna różnorodność sprawia że ciężko stworzyć uniwersalną receptę na sukces w tym zakresie. Nie mniej jednak jest kilka zasad, którymi warto się kierować. Sprawią że nawigacja na
21 marca 2018
Jeśli prowadzisz firmową stronę internetową, sprzedajesz swoje produkty za pośrednictwem sklepu internetowego czy prowadzisz bloga, warto pomyśleć o wdrożeniu analityki internetowej. Dlaczego ? Dzięki informacjom które są w zasięgu Twojej ręki, jesteś w stanie ocenić skuteczność dotychczasowych działań. Zrozumiesz potrzeby swoich odbiorców. Świadomie wyznaczysz kierunek dalszego rozwoju. Analityka internetowa sprawi, że przestaniesz dryfować na oceanie internetu, odzyskasz władzę nad sterami i określisz kurs do sukcesu. W praktyce będziesz w stanie uzyskać informację na temat ilości użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową.

• Polityka prywatności •

analityka internetowa optymalizacja konwersja

Copyright © 2018 sup4u.pl • Wszystkie prawa zastrzeżone •

.

.

Agencja Interaktywna analityka internetowa która pozwoli Ci wypozycjonować Twoją stronę internetową

Agencja interaktywna

.

.