Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się krajów Europy. Nasze miasta odradzają się po tragicznych wydarzeniach minionego stulecia. Migruje do nich coraz większy procent społeczeństwa. Dodatkowo dzięki członkostwu w Unii Europejskiej rozwój ten znacząco przyśpieszył i dziś już nie tylko gonimy zachód, ale wspólnie z innymi państwami wyznaczamy wzorce. Inwestorzy z całego świata coraz chętniej lokują swoje środki w polskim potencjale.

 

Miasta stają się coraz bardziej przyjazne mieszkańcom i oferują ogromne możliwości, a wszystko to za sprawą stale rozwijającej się technologii i kreatywnym ludziom. To właśnie osoby pełne pasji z otwartymi umysłami sprawiły, że żyje się nam tak dobrze. Najlepiej widać to w dużych ośrodkach akademickich, gdzie życie tętni pełne licznych inicjatyw społecznych, mających pozytywny wpływ na miasto i jego mieszkańców.  Władze miejskie w wszystkich regionach kraju dostrzegają tą zależność, dlatego starają się przyciągać ludzi, którzy są motorem napędowym tych przemian.

 

W dobie cyfryzacji, gdzie YouTube zyskuje w rankingach popularności serwisów społecznościowych świetnym rozwiązaniem są filmy promocyjne. Jednostki administracyjne coraz większą uwagę przykładają do budowani wizerunku a świadczą o tym „Kryształy PR-U” czyli nagrody za najlepsze kampanie promocyjne w samorządzie i administracji państwowej. Świetnym przykładem jest nagrodzona za najlepszy film promocyjny gmina Strzelce Opolskie z produkcją „Kierunek Pasja”.

 

 

Dzięki prezentacji uroków miasta w sieci, wielu turystów decyduje się na odwiedzanie nowych miejsc. Coraz chętniej spędzamy weekendy odkrywając nasze piękne miasta, korzystając z lokalnych atrakcji. Każdy z nas wie jak wiele zyskuje miasto dzięki rozwojowi turystyki. Poza względami turystycznymi wideo promocyjne wspiera rozwój inicjatywy społecznych. Nie każdy mieszkaniec miasta musi przecież zdawać sobie sprawę z istnienia, na przykład lokalnej sekcji federacji sumo, jak w przypadku tej działającej w Strzelcach Opolskich. Obecnie wideo promocyjne zyskują dzięki wzbogaceniu produkcji o perspektywę ujęć z powietrza, która stałą się powszechna za sprawą dronów. Zapraszam do obejrzenia naszego filmu prezentującego miasto Lublin z perspektywy lotu ptaka. Więcej wideo z podniebnych wypraw na naszym kanale na YouTube i profilu na Facebook’u.

 

 

Filmy promocyjne nie tylko wabią turystów. W przypadku młodych ludzi, którzy stoją przed wyborem uczelni i mają problem z podjęciem decyzji, często o wyborze przesądza miasto, w którym zdecyduje się zamieszkać młody człowiek. Równie ważne dla nich jest, jak mogą wykorzystać wolny czas, bo przecież nie samą nauką człowiek żyje. Świetny sposobem na zaprezentowanie bogatego życia społecznego jest film.

 

 

Inwestorzy również wykorzystują krążące w sieci filmy promocyjne do wyznaczania kierunków ekspansji. Coraz więcej firm decyduje się na otwieranie swoich filii w mniejszych miastach ze względu na niższe ceny wynajmu lokalu lub zakupu ziemi pod inwestycję. Najważniejszym argumentem decydującym o wyborze lokalizacji, pozostaje dostęp do dobrze wykwalifikowanej kadry pracowniczej. Dlatego jeśli miasto jest atrakcyjne dla młodych ludzi i ich liczba rośnie, będzie również atrakcyjne dla inwestorów. Tutaj krąg się domyka, bo każdy wykształcony człowiek chętnie podejmie pracę w zawodzie w mieście, w którym nawiązał znajomości i przyjaźnie.

 

Krótki film wideo to świetna forma promocji regionu, która pełni wiele funkcji, a te wymienione powyżej to zaledwie kilka przykładów z długiej listy.

Każde miasto, chce mieć swój własny film promocyjny!

05 listopada 2018
Jednostki administracyjne i samorządowe coraz chętniej wykorzystują wideo marketing do promocji miast

• Polityka prywatności •

analityka internetowa optymalizacja konwersja

Copyright © 2018 sup4u.pl • Wszystkie prawa zastrzeżone •

.

.

Agencja Interaktywna analityka internetowa która pozwoli Ci wypozycjonować Twoją stronę internetową

Agencja interaktywna

.

.